Druk roll-upów – zrób wrażenie na swoich klientach

Myślisz o targach, konferencjach lub wystawach? na roll-up znajdzie się miejsce wszędzie. Ten mały, szybki oraz prosty w montażu stand, jest entuzjastycznie wybierany jako element kampanii rabatowych, ekspozycji i konferencji. W rodzinie systemów prezentacyjnych jest efektywnym oraz stosunkowo niedrogim rozwiązaniem. Pomimo swojego przejściowego charakteru, roll-upy wykorzystywane są niejednokrotnie jako trwały element ozdób lub podziału powierzchni.

Na co zwrócić uwagę przy doborze roll-up?

Wydaje się za każdy roll-up proponowany na rynku jest taki sam – kasetka i opublikowana grafika, a różni się jedynie cena. Może to być jedynie złudzenie, ponieważ kasety, nawet w tej samej grupie mogą zdecydowanie różnić się od siebie (przeważnie wagą – co ma znaczący wpływ na jej trwałość).

Decydując się na zakup roll-up powinniśmy zastanowić się nad paroma kwestiami. Po pierwsze, na jak długo kupujemy roll-up, po drugie, jak aktywnie chcemy go stosować. Jeśli nabywany przez nas roll-up ma nam posłużyć dłużej oraz ma być stosowany na wielu wystawach, naradach, szkoleniach czy eventach, nie poszukujmy niedrogich podstaw tzw. ekonomicznych. Ekonomiczne Roll-upy nie są dedykowane do aktywnej obsługi, wykonują własne zadanie jako artykuł do pojedynczych ekspozycji i są najwyżej kilkukrotnego użycia.

Jeśli chcemy aktywnie stosować swój roll-up, niewątpliwie należy kierować swoja uwagę na kasety rodzaju Premium bądź Elegance. Kasety rodzaju Premium są cięższe do kaset Ekonomicznych. Kasety rodzaju Elegance są cięższe, mają ogromną, stylową nogę oraz przede wszystkim zrobione są z trwałym aparatem kręcącym oraz umacniający maszt grafiki.

Czemu warto reklamować się na roll-upie?

Musisz wiedzieć, że roll-upy są bardzo efektowną metodą reklamy. Dzieje się tak gdyż niezwykle błyskawicznie przykuwają uwagę zebranych konsumentów. Roll-up sprawdza się idealnie, wszędzie tam, gdzie mamy bliski kontakt z kontrahentem. Jest dobrym urządzeniem, jakie wspiera przekaz naoczny – więc najszybciej oddziałujący. Natomiast dzięki atrakcyjnej grafice treści z łatwością są zapamiętane.

Podstawowymi regułami przy tworzeniu grafiki do roll-upu jest to, że powinna zawierać jedynie najważniejsze dane. Ogranicz się do umieszczenia na grafice logo własnej firmy, hasła reklamowego i danych kontaktowych. Działaj także zgodnie z regułą, żeby wszelkie najistotniejsze treści znajdowały się na wysokości oczu. Pamiętaj, że grafika musi być elegancka oraz charakterystyczna dla Twojej firmy, więc zadbaj o jak największą rozdzielczość pliku (co najmniej 300 dpi).

Szukasz firmy, która przygotuje roll-up? Można na przykład zdecydować się na skorzystanie z usług drukarni internetowej, takiej jak JKB Print. Drukarnie cyfrowe oferują niskie ceny przy jednoczesnej dbałości o jakość wydruku.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here