Jak działa infolinia? Poznaj tajemnice inteligentnych połączeń

0
299

Z pewnością każdy z nas choć raz skorzystał z infolinii. W przypadku problemu z abonamentem w telefonie lub wtedy, gdy przesyłka nie dotarła do na czas albo kiedy mieliśmy pytanie w związku ze swoim kontem bankowym. Najczęściej wtedy pierwszym krokiem jest wybranie numeru na infolinię, gdzie konsultant próbuje pomóc nam rozwiązać zaistniały problem.

Infolinia jest dziś standardem. Oferuje je praktycznie każda firma. To ogromne ułatwienie, gdy nagle będziemy potrzebować pomocy. Jej dużym plusem jest fakt, że najczęściej działa przez całą dobę. Dzięki temu, nawet jeśli problem wystąpi w środku nocy, będziemy w stanie bez problemu uzyskać wsparcie.

Numery telefonu do obsługi klienta

Numery telefonu do obsługi klienta najczęściej zaczynają się na 0-800, 0-801 i 0-804. Każda firma może wykupić taki numer i spersonalizować go według swoich własnych oczekiwań. Dzięki niemu będzie w stanie z łatwością obsługiwać nawet bardzo dużą liczbę klientów. Numery są skonstruowane tak, że automatycznie przekierowują osobę dzwoniącą na inny numer, najczęściej spójny z lokalizacją, z jakiej dzwoni, np. według numeru kierunkowego.

Często są także stworzone w taki sposób, że dzwoniący samodzielnie wybiera, gdzie zostanie przekierowany. Jest to zapewnione dzięki komunikatom głosowym oraz możliwości wybierania ich za pomocą przycisków w telefonie. Na koniec może połączyć się z konsultantem lub uzyskać odpowiedź na swoje pytanie po odsłuchaniu konkretnego nagrania.

Opłaty za telefon do infolinii

Bardzo często wahamy się przed skorzystaniem z infolinii z obawy przed dużymi opłatami. Te obawy nie są jednak uzasadnione, ponieważ wybierając numer rozpoczynający się na 0-800 nie płacimy ani grosza bez względu na to czy rozmowa odbywa się przez telefon stacjonarny, czy też komórkowy. Z kolei w przypadku numerów zaczynających się na 0-801 oraz 0-804 opłaty są niewielkie. Mogą mieć one naliczane koszty połączenia za minutę lub za impuls. W przypadku połączeń z telefonów stacjonarnych jest to około 20-49 groszy za minutę rozmowy. Konkretna stawka zależy od godziny, dnia tygodnia oraz cyfr, które znajdują się za 0-801 i 0-804.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here